فروشگاه اینترنتی موبایل ایران امیر مارکت : آیفون 5 اس ، گلکسی اس 6 ، گلکسی نوت 4 ، گلکسی آلفا ، گلکسی نوت 3 ، گلکسی نوت 2 ، آیفون 5 ، آیفون 6 ، جامپینگ ، Jumping ، ترامپولین ، Trampoline ، ایر هاکی ، Air Hockey ، ماشین رالی ، Rally car ، استخر ، استخر شنا ، استخر پیش ساخته ، بازی سرگرمی ، سرگرمی ، بازی ، بازی هیجانی ، ورزش ، ورزشی ، وسایل ورزشی ، وسایل ورزشی خانگی ، لوازم ورزشی ، خرید کفش ، کفش ورزشی ، زنانه ، محصولات زناشویی ، لارجر باکس ، لارجرباکس ، لارجر باکس طلایی ، دستگاه لارجر باکس ، لارجر باکس اصل ، مانتو عبايي ، وکیوم ، دستگاه وکیوم ، زناشویی ، آرایشی ، بهداشتی ، وکیوم سینه ، عکس ، مدل مانتو ، مانتو ، مدل مانتو مجلسی ، خرید مانتو ، مانتو مجلسی ، لباس مجلسی ، مدل لباس مجلسی ، خرید شارژ ، خرید شارژ اینترنتی ، بازی آنلاین ، بازی دخترانه ، بازی باربی ، فروشگاه آنلاین ، لباس زنانه ، خرید اینترنتی لباس زنانه ، فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ، پوشاک زنانه ، فروشگاه اینترنتی موبایل ، فروشگاه موبایل ، خرید موبایل ، خرید گوشی ، خرید گوشی موبایل ، گوشی سامسونگ ، خرید گوشی سامسونگ ، موبایل سامسونگ ، گوشی شاپ ، خرید اینترنتی موبایل ، بازار موبایل ، گوشی موبایل ، موبایل ، گوشی ، بازار موبایل ایران ، گلکسی تب ، Galaxy Tab ، گلکسی تب 2 ، Galaxy Tab 2 ، Samsung Galaxy Tab 2 ، گوشی طرح ، گوشی طرح اصل ، گوشی طرح اصلی ، گوشی اندروید ، گوشی ارزان ، موبایل ارزان ، ارزان موبایل ، گوشی چینی ، موبایل چینی ، China Mobile ، خرید گوشی چینی ، Cheap Mobiles ، موزیک پلیر ، MP3 PLAYER ، موسیقی ، ام پی تری پلیر ، فلش مموری ، مموری ، فلش مموری تبلیغاتی ، فلش مموری فانتزی ، فلش مموری توشیبا ، Memory ، فروش فلش مموری ، قیمت فلش مموری ، قیمت فلش 16 گیگ ، مموری کارت ، کارت حافظه ، خرید فلش مموری ، کارت حافظه micro sd ، memory card ، خرید مموری کارت ، فلش ، خرید فلش ، فلش 8 گیگ ، sd card ، دیجی کالا موبایل ، دیجیتال کالا ، فروش اینترنتی ، دیجی کالا ، سریال کره ای ، خرید سریال کره ای ، خرید فیلم ، فیلم کره ای ، فیلم سه بعدی ، سریال های کره ای ، سریال کره ای جدید ، خرید فیلم کره ای ، کره ای ، فیلم کره ای جدید ، سریالهای کره ای ، فیلم های کره ای ، Watches ، ساعت مچی ، خرید ساعت مچی ، ساعت مچی مردانه ، ساعت مچی زنانه ، wrist watch ، Men Watches ، google ، google.com ، www.google.com ، https://www.google.com ، Women Watches ، IPhone 5S ، IPhone 5 ، IPhone 6 ، نوکیا 1100 ، Galaxy S6 ، Galaxy Note 4 ، Galaxy Alpha ، Galaxy Note 3 ، Galaxy Note 2 ، Nokia 1100 ، خرید ساعت ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز ، خرید سایت ، خرید اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت ، ساخت سایت ، مکمل ، مکمل چربی سوز ، Pink Slim - نحوه گارانتی و ضمانت کالا توسط ما (بیشتر بدانیم)

 فروشگاه اینترنتی ایران امیر مارکت آپلود عکس  فروشگاه اینترنتی ایران امیر مارکت اپل آیفون ۵اس اورجینال Iphone 5s 32G آپلود عکس آپلود عکس طرح اصلی Samsung Galaxy Note 4 اندروید ۴٫۴  فروشگاه اینترنتی ایران امیر مارکت
نحوه گارانتی و ضمانت کالا توسط ما (بیشتر بدانیم)
تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۷۷۳۱۸۵۵۳

استفاده از ۲ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ مخصوص خریدهای نقدی آنلاین و یا واریز به حساب

-  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.(مختص تمامی محصولات اعم از دیجیتال و غیر دیجیتال):

.اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت کالا، به شرکت  اطلاع داده شود-
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۲ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

گارانتی کالا

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

-  وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل  اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 -  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش شرکت از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به  شرکت ارائه دهنده بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات شرکت  اطلاع داده شود.

- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. 

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

-لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بازگردانده شود.

گارانتی

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت،باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.(

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. 

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

-در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز یا سفارشی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز و سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

 -اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ماتماس بگیرید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت  ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

- کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان  تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. 

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلامنظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

- از هنگامی که وضعیت کالادر واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش  است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید شماره تماس ثابت شرکت در صفحه اصلی قابل مشاهده است.

برای خرید های پرداخت درب منزل و نحوه گارانتی کالا به چه شکل خواهد بود؟

کلیه قوانین ضمانت و گارانتی کالا طبق شرایط بالا صدق میکند فقط نحوه خدمات رسانی و پاسخگویی از ۲ روز به ۴۵ روز کاری تغییر خواهد کرد.

بازگشت وجه پس از ۴۵ روز برای خرید های پرداخت در محل مقدور خواهد بود و این رویه به مدت زمان تسویه پست با ما بستگی دارد.

پیشنهاد میکنیم نقدی سفارش دهید و از خدمات و گارانتی کالا بهره مند شوید.

 فروشگاه اینترنتی ایران امیر مارکت
 فروشگاه اینترنتی ایران امیر مارکت